10 Aralık 2013 Salı

Lila Kutu Alışverişi

Merhaba, evime döndüğümden beri buranın kireçli suyu saçlarımı ve saç derimi yine yıpratmaya başladığından dolayı ürün arayışı içerisine girdim. Lila kutu'da saç kremlerini incelerken saç yapıma uygun bir ürün aldım, bir de nemlendiricim bittiği için yeni bir ürün denemek istedim. Siparişimle birlikte çok hoş hediyeler geldi tabii ki. Buradan da teşekkür etmeyi bir borç bilirim :)


Gelelim ürünlerimize; 
Bu aşağıdaki toplu görünüş tabii deneme boyu birkaç ürün daha vardı, Felil siyah maske (daha önce de keşif kutusundan çıkan bir üründü), Dr. Organic'in de bir adet gül kokulu vücut losyonu tester'ı vardı fakat ben ürünleri kullandığım için onların fotoğrafını çekemedim. Dr. Organic'in losyonunu çok beğendim kokusu falan çok güzeldi tabii deneme boyu ürün olduğu için cildimdeki etkisini pek anlayamadım. Kuru bir cildim var ve kışın soğukta çok daha nemsiz oluyor bu tür ürünler kullanmak zorundayım, elimdeki losyonlar ve yaplar bitince belki alabilirim bu ürünü. 



 Raen'in vücut yağı kokusunu çok beğendim, yapısı da güzel kampanya ürünlerinden biriydi hediye olarak geldi.

Dairy Fun duş jeli; harika bir kokusu var resmen yeme isteği uyandırıyor zaten dairy fun ürünlerini dışarıdan çok beğeniyordum yapı olarak da güzelmiş. Bu da hediye geldi ve beni çok memnun etti :)



Cyrene Hair Mask; Dün ilk defa uyguladım saçıma ve şu an çok yumuşak saçlarım beğendiğim bir ürün oldu, hediye tester ama bir kullanımlık daha var içerisinde.

İşte benim asıl aldığım saç saç kremi, kokusu güzel, yapısı da güzel saçımı ağırlaştırmadı ve yumuşattı ben beğendim bakalım kullandıkça daha ne gibi etkilerini göreceğim :)

Raen, nemlendirici yüz kremi 300 ml olması beni kendine çekti, çünkü yüz kremlerinin hemen bitmesi sinirime dokunuyor. Fiyatı da uygun el yapımı mis gibi nemlendirici, cildim hassastır o yüzden her ürünü kullanamam şimdilik bir kızarıklık, sivilce vs. durumu yok hatta cildim gayet berrak gerçi bu berraklığı hemen kreme bağlamam da yanlış olur çünkü avondan aldığım bir maskeyi de denedim, ilerleyen günlerde göreceğiz.

Minik ev kazalarında yanıklar için losyon, ben elimi maşayla yaktım nişanlım gelecek diye heyecandan :) O an pek hissetmedim ama sonra acımaya başladı hemen denedim kızarıklık ve acıyı yarım saat kadar bir sürede aldı diyebilirim. Tabii benimki küçük bir yanıktı.
Şimdilik bu kadar ben alışverişimden memnunum, saç kremi biraz pahalı gelse de birkaç gündür saçlarımın durumunun iyiye gitmesi ve saç derimdeki kaşınma ve pul pul dökülmelerin sona ermesi beni verdiğim paraya değdi diye sevindiriyor. Üstelik saç kremimin yanında çok güzel hediyeler de geldi, mutlu muyum tabii ki evet :)

Saç için önerileriniz varsa lütfen söyleyin durum iyiye gitmekte ama tam anlamıyla geçti sayılmaz :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.