21 Aralık 2013 Cumartesi

Nişan Hazırlıkları- Vol 2.-

Merhaba, 
Daha önce nişan hazırlıklarımın bir bölümünü Nişan hazırlıkları Vol 1. yazımda paylaşmış ve kendi yaptığım lavanta keselerimi göstermiştim. Bu yazı ise yüzük tepsimin ayrıntılı fotoğraflarını içeriyor. 

Yüzük tepsimi de kendim hazırlamayı tercih ettim. Çünkü gönlüme göre bir tepsi bulamadım. Tüylü tüylü kırmızılı, kocaman taşlı tepsiler hiç hoş değildi. Ben daha sade daha beni anlatan bir şeyler istiyordum ki sonunda kendimi tepsiyi süslerken buldum :)



Minik bir adet tepsiyi beyaz kumaş ve krem rengi dantel ile kapladım. Daha sonra hazır aldığım simli krem rengi gülü yaprak ve gövde olmak üzere parçalara ayırdım. Tepsimin bir köşesine diktim.  Son olarak da diğer kısımlara inciler diktim. En sonunda da aldım tepsimi uzun uzun sevdim :)



Nişanda tepsinin fotoğraflarını çekmemişiz buna biraz üzüldüm tabii ama yapacak bir şey yok...

Umarım nişanlanacak olanlara bir fikir verebilmiştir benim tatlı tepsim :)
Sevgilerimle
Selin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.