22 Ocak 2014 Çarşamba

DIY - Make up Organizer

Uzuun bir aradan sonra tekrar merhaba!

Herkes gibi makyaj malzemelerimi düzenlemek ya da düzenli ve elimin altında durmasını sağlamak konusunda ben de zorlanıyorum :) Bitmek bilmeyen makyaj tutkusu ve alışverişleri sebebiyle ürünleri gruplandırmak, önem sırasına göre yerleştirmek hepimiz için problem oluyor buna eminim :) Sevgili Nazlı'da böyle bir dıy yazısı yazmış ve fırçalarını düzenlemek konusunda sorun yaşadığını söylemiş. Ben de bu konuda herkese faydalı olabilir belki diye düşündüğüm birkaç öneride bulunacağım bugün. İkea vb. markaların dolap içi düzenleyicileri mutlaka var fakat bizim gibi İkea'ya ulaşamayanlar ne yapsınlar? Tabii ki kendimiz uyduracağız :)


Öncelikle kısa boylu fırçalar için ben konserve kutularını kullanıyorum. Bu kutuların da salça için olanları biraz daha genişçe olduğundan oldukça kullanışlı oluyor. Göz kalemleri, maskaralar, dudak ve kaş kalemlerini de bu tür kutularda topluyorum. tabii ki öyle yıkadığım gibi içlerini doldurmuyorum. Bazen boyayıp dekupaj yöntemiyle bazen direkt desenli kağıtlar yapıştırarak veya kumaşla kaplayarak kullanıyorum. Aşağıda bir örneğini ekliyorum. Daha önceden de kalemlik olarak yapmıştım bunlardan fakat artık bir çoğunu makyaj malzemelerim için kullanıyorum. 

Bu kağıtları nereden bulduğuma gelirsek şu sitede harika dekupaj kağırları var ben çıktısını alıp bu şekilde kullanıyorum : tıklayın



Peki ya büyük ürünler mesela saç fırçaları ya da düzleştiriciler, maşalar ya da parfüm koleksiyonu için ne yapabiliriz? Ben tüm bu ürünler için 5lt'lik yoğurt kovalarını kullanıyorum. Kovanın tabanını kesip çıkarıyoruz ve tüylü iplerle etrafını boşluk kalmayacak şekilde sarıyoruz. En son tabana da aynı işlemi uygulayıp sağlam bir yapıştırıcı ile yapıştırıyoruz.

Elimdeki görselleri ise şunlar;




Şimdilik bu kadar :)
Sevgilerimle Selin...

Not: Güzel Şeyler Butik ile düzenlediğimiz Facebook çekilişimiz sona erdi ve kazananı Facebook'tan açıkladık fakat ben buradan da ilan etmek istiyorum. 
Kazanan : Meryem Külcü Çelebi
Kendisini bir kez daha tebrik ediyorum.
Ayrıca beni buraya tıklayarak bloglovinden takip edebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.