27 Aralık 2014 Cumartesi

Mutlu Olma İhtimalimiz

Yepyeni bir yıla girmek üzereyken yeni yılda mutlu olma ihtimaline tutunuyoruz, belki de bu ihtimali düşünerek gerçek mutluluğu kaçırıyoruz. Mutluluğumuzu bazen bir yüksek lisans tezinin bitmesine, bazen atanmış olmaya, bazen yeni bir şey almaya, bazen hayalimize bir adım daha yaklaşmaya bağlıyoruz. Oysa ki gerçek mutluluk huzurda. Ben sana kızdım ama beni sen bu noktaya getirdin demeyi bırakıp, kırdığımız için bir özür dileyebilsek, o kendimizden bile üstün inadımız ve gururmuzu kırabilsek, belki huzura bir adım yaklaşırız. Kendimizi karşımızdaki kişinin yerine koyup gelecek kaygılarını anlayabilsek, bir gelecek kurmak için yapabileceklerimizi bir kez olsun tartışmadan, tüm ihtimalleriyle neşeyle konuşabilsek ve en önemlisi belki sevebilmeyi öğrenirsek, önce her şeyden herkesten önce sen diyebilirsek mutlu olma ihtimalimiz var...

Bugün beni mutlu eden yeni yıl heyecanım ve ihtimaller denizim var.
Belki özenle paketlenmiş bir hediye, belki yeni yılımı en içten dilekleriyle kutlayan bir dost, belki sesimi duymaya ihtiyacı olan, ben olmadığımda hayatında eksik bir şeyler olanlar... Mutlu olma ihtimalimiz var evet hala var...
Görseller: Pinterest: Cafe Nohut



Son günlerde yabancı bloglardaki yeni yıl heyecanını seviyorum, özenle hiçbir ayrıntıyı es geçmeden mutlu olmak ve mutlu etmek için canla başla, keyifle çalışıyorlar. Onların heyecanına mutluluğuna imreniyorum...



Ufak şeylerden zevk alabilmek,
Lüks yerine zerafet aramak,
Saygı istemek yerine değerli olmak,
Zengin olmak yerine kimseye muhtaç olmamak,
Sıkı çalışmak, sessizce düşünmek ve dürüst konuşmak,
Yıldızları, kuşları, bebekleri ve bilgileri açık kalple dinlemek,
İste benim Senfonim...
William Ellery Channing


Sahi unutulan düşünceler nereye gider?
(Fraud)

Herkese mutlu ve huzurlu bir yıl dilerim.



2 yorum:

  1. Bir yüksek lisans tezini bitirmek yetmiyormuş, doktorayı ne yapacağız telaşı varmış, üüühüüüüü :(
    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  2. Yüksek lisans tezi bitti de işte hala mutlu olamadık ben de onu diyordum Nesrincim :) Doktora da bir 6 yılda biter inşallah (inşallah diyorum bak) :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler.