1 Nisan 2015 Çarşamba

Missha Fresh Vegetable/ Smoothing Gel Nedir Ki?

Herkese merhaba,
Konumuz başlıkta ismini uzun uzun vermiş olduğumuz, buram buram sebze kokan bir jel :)
Son zamanlarda sağlıklı yaşam konusuna kafayı takmış olan ben, yediklerime dikkat ettiğim kadar sürdüklerimin içeriğine de dikkat etmeye çalışıyorum. Bu nedenle Missha'nın ürünlerini incelerken karşıma çıkan bu büyük boy rahatlatıcı nemlendirici jeli almaya karar verdim. Deneyimlerimi kısaca paylaşacağım.



Daha önce yazmış olduğum yazılardan örneğin buradaki gibi Missha markasını ne kadar sevdiğim belli oluyordur zaten. Nemlendirme deyince aklıma artık Missha'dan başkası gelmiyor çünkü benim cildime iyi geliyor. Hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, Paraben, Etanol vb. gibi maddeler içermiyor. 

Almış olduğum bu ürünün markanın kendi sitesindeki vaatleri şu şekilde:

Tamamen nemlendirici ve sakinleştirici jel (sitesinden alıntıdır)
- Cildi sakinleştirir [Taze sebze] / Cildi nemlendirerek dinlendirir
- Zengin besleyici, ipeksi bir cilt / nemli kusursuz ve temiz bir cilt
- Her cilt tipine uygun [bebeklerden yetişkinlere kadar)
- Endişe gerektirmeyen mükemmel boyut


Ürünün asıl amacı cildi yatıştırmak. Nemlendirme, besleyici, canlandırma. 
Ürün tüm yaş grupları için kullanılabilir.
Hassas ciltlerin kullanımına da uygun.
Tüm cilt tipleri için de ihtiyaç duyuldukça kullanılabilir deniyor.


KULLANIM ŞEKLİ (sitesinden alıntıdır)

Hassas ve kuru yüz bölgesi ile UV ışınlarına maruz kalan vücudun her bölgesine bolca uygulayınız.
İPUCU1: Her ne zaman yorgun ve hassas hissederseniz, cildinizi dinlendirmek için bolca uygulayınız.
İPUCU 2: Rahatlatma ve tazelik hissini arttırmak için buzdolabında muhafaza ediniz.
İPUCU 3: Kullandıktan sonra içeriğin şişeye geri dönmesi için hafifçe vurunuz. 


Benim kendi görüşlerime gelecek olursak:
Boyutunun 500 ml olması çok avantajlı görünüyor. Yaz aylarında güneşin zararlı etkilerine maruz kalan cildimizi rahatlatmak için bol bol kullanabiliriz. Sadece yüzde değil ihtiyaç duyulan tüm bölgelere uygulanabilir olması ürünü daha kullanışlı kılıyor. Ben hem yüze hem vücuda kullanılan ürünleri normalde pek gerçekçi bulmuyorum doğrusu, bu ürünü de şimdilik sadece yüzümde denedim.

 Kıvamı jöle gibi, oldukça nemli elinize bir parça aldığınızda hissediyorsunuz zaten. Yüzüme bir küçük parçası bile yetiyor. İlk sürüldüğünde yapışkan bir his bırakıyor fakat birkaç dakika içinde emiliyor ve cilt yumuşuyor. Bende herhangi bir kaşıntı, kızarıklık ve akne sorunu yaratmadı. 



İçeriğinde brokoli, domates, balkabağı, bambu, meyve ekstreleri, gliserin gibi maddeler yer alıyor. Alcohol ibaresi de yer almakta onu da söyleyeyim. 

Olumsuz yönü de mutlaka vardır. Beni ilk başlarda kokusu biraz rahatsız etti, ilaç gibi kokuyor biraz da salatalık, kabak gibi diyebilirim. İlk sürüldüğünde yapış yapış olması da rahatsız edici ama bu da geçici. Şişesi plastik sıvı sabunlara benziyor. 

Sonuç olarak ben bu ürününü de beğendim Missha'nın fiyatı da diğer pek çok nemlendiriciye göre uygun kalıyor. Şu an 45 lira gibi bir fiyatı var ben biraz daha uyguna almıştım. 
Ürünü Missha'nın resmi sitesinde ve Lilakutu'da bulabilirsiniz.

Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler.